Sessió informativa de preinscripció escolar pel curs 2022-23

El proper dimarts 1 de març tindrà lloc a la Capella de Santa Clara la sessió informativa sobre el procés de preinscripció i matriculació pel curs 2022-2023, adreçada especialment a l’alumnat que ha de començar P3 el proper mes de setembre.

La sessió anirà a càrrec de l’equip directiu dels tres centres de primària i la regidora d’Ensenyament de l’Ajuntament de Castelló d’Empúries.

Es facilitarà informació d’interès per a les famílies, com la documentació que cal preparar per a realitzar la preinscripció telemàtica, la zonificació escolar del nostre municipi, l’oferta de places de cada centre, els dies de portes obertes que s’ofereixen a les escoles, o com sol·licitar cita prèvia per a rebre suport en el procés de preinscripció de forma presencial, entre d’altres qüestions. S’obrirà també un torn de preguntes per poder aclarir els possibles dubtes als assistents.

Aquesta informació s’ha enviat també per carta ordinària a totes les famílies empadronades al municipi, amb fills/es nascuts/des l’any 2019.

Cal tenir present que el període de presentació de sol·licituds per a la preinscripció als ensenyaments de segon cicle d’Educació Infantil, Educació Primària  és de 7 al 21 de març i d’Educació Secundària Obligatòria del 9 al 21 de març, i la intenció d’aquesta sessió informativa és poder donar facilitar a les famílies la realització d’aquest procés amb el màxim d’informació possible.

Per a més informació us podeu adreçar al Departament d’Ensenyament de l’Ajuntament de Castelló d’Empúries, al telèfon 972 250 165 o enviar un correu electrònic a ensenyament@castello.cat

També podeu trobar informació més detallada a la web de la Generalitat de Catalunya:  https://preinscripcio.gencat.cat/

Publicado en: Notícies