La Cursa Solidària de l’Institut Escola El Bruel Empuriabrava recapta 260 Kg d’aliments

Els aliments recollits es destinaran al Banc dels Aliments de Castelló d’Empúries

Per tercer any consecutiu, l’Institut Escola El Bruel Empuriabrava ha organitzat la Cursa Solidària. El projecte està impulsat des de l’àrea d’educació física de l’institut escola i es va portar a terme el passat divendres, 13 de gener.

La prova consisteix en una cursa on la inscripció es formalitza aportant aliments de llarga caducitat, de forma voluntària, que es destinen al Banc d’Aliments de Castelló d’Empúries, gestionat per Càritas del municipi. Hi participa tot d’infantil i primària de l’institut escola i,  els organitzadors, són els alumnes de sisè de primària. Ells s’encarreguen de preparar la cursa assumint diverses tasques com els avituallaments, el lliurament de medalles, el circuit o la gestió dels entrenaments i la zona de massatge.

Una de les novetats de la cursa d’aquest any ha estat la participació dels i les alumnes de cinquè de primària de l’Escola Joana d’Empúries i de l’Escola Ruiz Amado. L’ampliació de participants, a més de fomentar la interrelació entre les escoles, ha fet que s’aconsegueixin un total de 260 kg d’aliments.

Anna Massot, regidora d’Ensenyament, valora molt positivament aquest tipus d’iniciatives “des de l’Ajuntament s’intenta donar tot el suport necessari perquè projectes com aquest es puguin realitzar i puguin acabar materialitzant-se, i més, si implica totes les escoles” .  En aquesta ocasió l’Ajuntament ha facilitat material esportiu, l’equip de megafonia i ha proporcionat les pomes i les aigües que s’han repartit al final de la cursa.

Els pròxims dies es realitzarà l’aportació dels aliments aportats al Banc d’Aliments de Castelló d’Empúries.

Publicado en: Notícies

Calendari del 2n trimestre de les activitats del Pla educatiu d’entorn

Publicado en: Notícies

Castelló d’Empúries presenta el IV Cicle de Teatre Empori

Aquest matí, a la Sala Municipal de Castelló d’Empúries, s’ha presentat el IV Cicle de Teatre Empori. A l’acte hi ha assistit Anna Massot, 1ª tinenta d’alcalde; Xon Hugas, regidora de Cultura; Martí Fontclara, tècnic de Cultura; i Miguel Aguilera, creador de la imatge d’aquesta edició.

La programació teatral d’aquesta temporada arriba amb dotze propostes de gener a juny. Any rere any, el cicle de teatre inclou novetats amb l’objectiu d’apropar el teatre a tots els públics i consolidar-se com a activitat cultural al municipi. En aquesta ocasió, des del Departament de Cultura, es presenten nous escenaris, com el claustre i l’hort de Santa Clara, entre d’altres, i noves col·laboracions, com la Biblioteca Ramon Bordas i Estragués. .

El cicle regular, que enguany compta amb set funcions, omple el primer semestre amb una programació molt heterogènia que ens permetrà gaudir del treball de companyies professionals com Els gossos de Nelson Valente, amb Mercè Arànega al capdavant del repartiment d’una comèdia tràgica sobre els secrets d’una família qualsevol; o Brossa, teatre gestual i clown, a càrrec de l’humorista Raúl Martínez.

Destaquem també la incorporació de la Biblioteca Ramon Bordas i Estragués, que se suma a la programació d’Empori amb Un tal Quixot, una proposta d’humor, multidisciplinària, que pren l’obra del Quixot com a punt de partida per explicar la relació entre dos amics incondicionals, de Cascai Teatre & Marcel Tomàs. 

Una de les apostes d’Empori des dels inicis ha estat la de programar teatre amateur, i continua tenint presència en aquesta temporada sota el paraigua de la Campanya de Teatre Amateur de Girona. Les obres que podrem veure són Enigmàtic, del Teatre Centre d’Arbúcies, i C’est la vie, de  la companyia Guspira Teatre.  

Per últim, en el marc de la programació regular, comptarem un any més amb El grup de Teatre Esplais i Tequatre, que ens oferiran una lectura dramatitzada per Sant Jordi, com ja comença a ser tradició, i l’obra de nova creació, Allò que hem deixat enrere!, en la que també hi participen les dues companyies.

La quarta edició continua amb Emprokids que porta a escena dues funcions per a públic familiar com El viatge de Kokoro, de la companyia Ángeles Gordillo, un espectacle vivencial que obra el cor al públic; i Jordi Tonietti, conegut per petits i adults, que ens presenta un especial de contes i rondalles “Rodacontes de Sant Jordi”.

Per últim, s’inclou en aquesta programació, la campanya de teatre escolar, impulsada des del Departament d’Ensenyament i el Pla Educatiu d’Entorn. L’objectiu d’Empori a les escoles és apropar el teatre als centres educatius i ajudar així a descobrir un nou llenguatge i una eina de reflexió i debat. Aquest curs els i les alumnes podran gaudir de  Muuun de la Cia. La Curiosa, Maquinaigües de la Cia. La Tresca i la Verdesca i Tedebat de la Fundació AC.

Les entrades es posaran a la venda a partir d’avui a través de www.castello.cat o a les oficines de turisme de Castelló i Empuriabrava. El preu és de 5 € excepte per al públic major de 65 anys, per als menors de 16 anys i per a les persones que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, que l’entrada serà gratuïta.

Podeu descarregar-vos tota la programació al següent enllaç:

https://www.castello.cat/wp-content/uploads/2023/01/Empori_2021_Gener-Juny_2.pdf

Publicado en: Notícies

Infants, joves i gent gran decoren Castelló d’Empúries

Centres educatius, PTT, la UEC i gent gran del Toribi Duran han elaborat decoracions per adornar diversos espais del municipi per les festes de Nadal

Amb el Nadal a tocar, el municipi prepara diversos espais per fer les activitats programades i les celebracions com l’arribada dels Reis d’Orient.

Són vàries les accions que s’han desenvolupat paral·lelament per part de diversos col·lectius d’alumnes i gent gran per col·laborar amb la decoració de la vila des d’una perspectiva comunitària.

Per una banda, alumnat de cicle superior del centres educatius del municipi i unes 40 persones grans residents del Toribi Duran i usuaris del centre de dia, elaboren boles de Nadal que decoraran la carpa dels Reis d’Orient a Empuriabrava i els comerços del municipi.

Aquesta activitat s’havia hagut de fer de forma separada degut a la pandèmia, però aquest any alumnes i gent gran s’han pogut retrobar de nou i treballar conjuntament.  Els alumnes s’han desplaçat fins la residència Toribi Duran i allà han elaborat la decoració d’aquest any.

Per altra banda, els alumnes de la UEC de Castelló d’Empúries han elaborat uns ninots de neu amb pneumàtics que també donaran la benvinguda als Reis d’Orient.

Els alumnes dels dos perfils de PTT també s’han sumat a la decoració de la carpa i han elaborat uns paraigües simulant meduses i elaboracions florals de les que també gaudeix l’associació de comerciants.

Des del Departament d’Ensenyament de Castelló d’Empúries, es treballa amb la voluntat de promoure les activitats basades en la xarxa comunitària i la relació intergeneracional, amb la intenció d’afavorir la convivència i el sentit de pertinença al municipi i les festivitats que s’hi celebren.

Publicado en: Notícies

El Pla Educatiu d’Entorn celebra la Comissió Representativa del curs 2022-23

Dimecres 30 de novembre, es va reunir a la Sala Gòtica de l’Ajuntament de Castelló d’Empúries, la Comissió Representativa del Pla Educatiu d’Entorn (PEE).

L’acte va ser presidit per Salvi Güell, alcalde del municipi de Castelló d’Empúries, com a president designat de la comissió. L’acompanyava la regidora del Departament d’Ensenyament, Anna Massot, i les tècniques encarregades del Pla Educatiu d’Entorn dels tres municipis. 

El Pla Eductiu d‘Entorn és una proposta de cooperació educativa entre el Departament d’Educació de la Generalitat i les entitats municipals, amb l’objectiu d’aconseguir l’èxit educatiu de tot l’alumnat i contribuir a la cohesió social mitjançant l’equitat, l’educació intercultural, el foment de la convivència i l’ús de la llengua catalana. 

L’objectiu de la Comissió Representativa és, principalment, presentar el Pla Anual d’Actuacions del curs 2022-23, juntament amb els municipis de Sant Pere Pescador i Sant Miquel de Fluvià, que en formen part també, com valorar les activitats desenvolupades durant el darrer curs escolar, en aquest cas, el 2021-2022. Hi assisteixen agents de tota la comunitat educativa (mestres, educadors/es, centres educatius, associacions de pares i mares, etc.), per tal de consolidar i seguir creant xarxa entre les diferents activitats i recursos que el municipi ofereix a infants i joves, famílies i docents, en relació a l’educació, en una àmplia varietat. 

Durant la Comissió representativa, es varen repassar les actuacions fetes al llarg del curs 2021-22 fent-ne la corresponent valoració i es varen presentar totes aquelles activitats que tindrien continuïtat així com les que es desenvoluparan per primera vegada vinculades a PEE, com ho són un Torneig de Dramatúrgia per l’alumnat de Batxillerat o l’Intercanvi que es realitzarà amb escolars d’Elna, municipi amb el qual Castelló d’Empúries hi està agermanat des de 1986. 

Anna Massot, regidora d’Ensenyament de l’Ajuntament de Castelló d’Empúries, explica que “aquest pla anual d’actuacions preveu el desenvolupament de 65 activitats” i destaca especialment “la il·lusió que fa poder reprendre activitats tant emblemàtiques i significatives del PEE com el Consell d’Infants i Adolescents del municipi i els tastets de professions per l’alumnat de secundària”.

Anna Massot ha volgut destacar també que “volem fomentar encara més la vessant participativa del Pla Educatiu d’Entorn, per donar resposta, d’una manera integrada i comunitària a les necessitats educatives d’infants i joves del municipi més enllà de l’àmbit escolar”. I per això va recordar que “restem oberts a noves propostes i suggeriments que entitats i/o agents educatius vulguin dur a terme en el marc d’aquest projecte integral”.

El PEE basa el seu model cooperatiu en 5 objectius principals i una varietat de línies d’intervenció i plans d’actuació que es deriven d’aquests. Dels cinc objectius generals, el major nombre d’actuacions s’inclouen a la millora de les condicions d’escolarització i l’èxit acadèmic de tot l’alumnat, com també aquelles activitats de caràcter comunitari, que permetin l’activitat educativa alhora que suposin un treball conjunt amb altres serveis o entitats que formen part del municipi, enfocant-se doncs, en el treball de valors i la millora de la convivència. 

Aquest curs escolar, Castelló d’Empúries farà 16 anys que està vinculat al Pla Educatiu d’Entorn, i des de fa 5 cursos escolars, que Sant Pere Pescador i Sant Miquel de Fluvià que hi estan adherits.  

En la trajectòria del Pla Educatiu d’Entorn, el nostre territori ha anat incorporant activitats i recursos amb la finalitat de donar una resposta educativa efectiva a la comunitat educativa dels nostres municipis, per tal d’assegurar una actuació educativa coordinada, integral i ecològica a la realitat en la que ens trobem.

Entre els aspectes més rellevants de la Comissió Representativa, s’hi troba la presentació de les dotacions proporcionades per part del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, amb la voluntat d’oferir un suport en el desenvolupament d’activitats i recursos. Enguany, l’aportació per part del Departament d’Educació és de 84.430,00 €, import que es desglossa en diverses categories en funció de l’objectiu que es treballa: activitats ordinàries, Pla Català de l’Esport, Projecte de Mentoria, Tallers de Suport i Acompanyament Educatiu, Oportunitats més enllà de l’escola i Contractació d’un professional tècnic per a dinamitzar el Pla Educatiu d’Entorn de cada territori. 

Publicado en: Notícies

Castelló d’Empúries torna a posar en marxa el Projecte Rossinyol

3 alumnes de secundària dels centres educatius del municipi, es vinculen a 3 mentores de la Universitat de Girona al llarg del curs escolar

Castelló d’Empúries ha apostat de nou pel Projecte Rossinyol com a part de les mesures vinculades a la dotació del Departament d’Educació pel PMOE, integrat al Pla Educatiu d’Entorn.

Projecte Rossinyol, és un projecte de mentoria que consisteix en què alumnat de la Universitat de Girona, s’emparella amb alumnes de centres educatius del municipi perquè durant 3 hores a la setmana d’un curs escolar, comparteixin espais d’oci, cultura i lleure, a més d’afavorir l’ús del català.

Per una banda, l’alumnat universitari que participa en aquest projecte ho fa de forma voluntària i és l’equip del projecte Rossinyol qui valora la seva participació al projecte i els facilita una formació que els doni recursos bàsics per a treballar la relació amb el mentorat/da.

Per altra banda, els mentorats/des, alumant de secundària, són alumnes amb els quals es valora positivament el foment de l’ús de la llengua catalana fora el centre educatiu, l’ampliació de referents de l’alumne/a i l’afavoriment de la integració a l’entorn social a través d’activitats diversificades.

A Castelló d’Empúries, la dotació ha permès vincular tres parelles, és a dir, 3 alumnes de centres de secundària amb 3 alumnes de la Universitat de Girona. Entre professionals de Projecte Rossinyol, l’Ajuntament de Castelló d’Empúries i professors/es de centres educatius, s’ha recopilat informació sobre l’alumnat d’ambdues parts per decidir quin emparellament se’n feia en funció dels gustos, interessos i disponibilitats.

El divendres 16 de desembre, es va celebrar la festa inicial, que té per objectiu principal presentar els mentores i mentorats/des entre ells perquè que descobrissin amb qui compartiran el projecte durant tot aquest curs escolar, però també per a donar el tret de sortida oficial a aquest programa. En aquesta trobada hi varen assistir l’alcalde Salvi Güell, la regidora Anna Massot, professors/es de centres educatius, les tècniques d’ensenyament i del Pla Educatiu d’Entorn de l’Ajuntament de Castelló d’Empúries, els/les mentors/es de la Universitat de Girona, els/les mentorats/des de centres educatius i les seves famílies.

En aquesta trobada, després d’una presentació per part de l’organització i l’Ajuntament, mentors/es i mentorats/des varen participar en un petit joc per tal de descobrir amb qui s’emparellarien al projecte i així, que poguessin començar a conèixer-se entre ells/es i amb les famílies dels/les alumnes de secundària.

Anna Massot valora la importància de portar a terme experiències de voluntariat com aquestes on “compartir estones fora de l’entorn escolar i fer activitats de forma conjunta aporta beneficis a les dues parts fomentant espais de trobada adequats per establir vincles que generen impactes positius per a tothom”

Tant l’Ajuntament de Castelló d’Empúries com l’IE El Bruel-Empuriabrava i l’INS Castelló d’Empúries, que són els centres que hi participen, han engegat aquesta iniciativa amb especial entusiasme, ja que és una oportunitat d’afavorir la inclusió social, cultural i lingüística així com el creixement personal d’ambdós membres de la parella, a través d’un vincle afectiu d’amistat que es va forjant amb les trobades al llarg de les setmanes.

Publicado en: Notícies

Alumnes i gent gran de la residència Toribi Duran elaboren les decoracions de Nadal del municipi

Els alumnes de 6è de les escoles Joana d’Empúries i Ruiz Amado i alumnes de 5è i 6è de l’Institut Escola El Bruel-Empuriabrava, els passats 2, 7 i 9 de desembre es varen desplaçar a la Residència Toribi Duran per elaborar, juntament amb la gent gran de la residència i del centre dia, decoracions nadalenques pel municipi.
La manualitat ha consistit en la decoració d’unes boles de diferents mides amb paper de seda i purpurina amb colors blaus i daurat. En total, entre la gent gran i l’alumnat s’han elaborat unes 150 boles que es faran servir com a ornaments per la carpa de recepció dels Reis Mags d’Orient situada a Empuriabrava, a la Plaça de les Palmeres. També se n’han elaborat per a l’Associació de Comerciants i Empresaris de Castelló d’Empúries i Empuriabrava amb la voluntat de col·laborar en la decoració dels establiments i aparadors d’aquests.

Aquesta activitat ja s’havia dut a terme anteriorment, però des de l’arribada de la pandèmia per la covid-19 es va transformar l’activitat davant la impossibilitat d’interacció entre alumnes i gent gran per les mesures sanitàries establertes.

Aquesta activitat està finançada per l’Ajuntament de Castelló d’Empúries des del Departament d’Ensenyament i Benestar Social i Famílies i s’emmarca dins del Pla Educatiu d’Entorn. Anna Massot, regidora d’Ensenyament explica que “pretén fomentar el vincle intergeneracional i a la vegada impulsar activitats de xarxa comunitària que tinguin un vinculació al municipi, fent partícips gent gran i infants conjuntament”. I destaca també que “estem molt contentes d’haver pogut recuperar el format original de l’activitat, amb interacció directa entre la mainada i la gent gran, doncs els últims dos anys no s’havia pogut realitzar per la Covid-19, i així és molt més gratificant i enriquidor en les dues direccions i s’aconsegueixen millor els objectius principals del projecte”.

Per a fer possible l’activitat, han participat més de 100 alumnes, uns 25 usuaris/es de la residència de gent gran i uns 10 del centre de dia, professionals i voluntaris de la Residència, mestres dels centres educatius i les tècniques del Departament d’Ensenyament de l’Ajuntament de Castelló d’Empúries. Per tal de garantir la seguretat de tots els participants, l’activitat s’ha desenvolupat a l’aire lliure als jardins de la mateixa residència.

Les decoracions elaborades es podran veure durant les festes de Nadal a la carpa de la Plaça de les Palmeres d’Empuriabrava i en diferents establiments i comerços del municipi.

Publicado en: Notícies

Formació en sensibilització de la llengua catalana per als agents educatius del Pla Educatiu d’Entorn

El divendres 18 de novembre, es va dur a terme, a la capella del Convent de Santa Clara, una formació de sensibilització de la llengua catalana dirigida als diferents agents educatius que actuen al territori i dins del marc del Pla Educatiu d’Entorn de Castelló d’Empúries, que inclou també els municipis de Sant Miquel de Fluvià i Sant Pere Pescador.

El Pla Educatiu d’Entorn (PEE) és una iniciativa oberta i de cooperació educativa que vol donar una resposta integrada i comunitària a les necessitats educatives dels infants i joves, coordinant i dinamitzant l’acció educativa d’una zona més enllà de l’àmbit escolar.

Aquesta és la primera formació destinada als agents educatius dels municipis que formen part del Pla Educatiu d’entorn de Castelló d’Empúries. En aquesta ocasió ha anat destinada a la sensibilització envers la llengua catalana. El dia 2 de desembre es realitzarà una segona formació de treball en xarxa, amb la idea de treballar des d’una perspectiva comunitària i donar valor a la coordinació entre els agents.

La formació de divendres passat la va conduir “La Incorrecta”, una empresa dedicada a l’assessorament lingüístic i comunicatiu, i a la correcció ortotipogràfica i estilística. A través d’una sessió pràctica, dinàmica i participativa, es va poder descriure la situació actual i anar trobant respostes als temes i situacions que més preocupen als agents implicats.

Els objectius són donar valor a la llengua catalana, proporcionar eines als diferents agents per potenciar-ne l’ús en els diferents contextos en els quals participen els infants i joves i fomentar-ne l’ús entre ells.

Segons Anna Massot, regidora d’Ensenyament, “és molt important sensibilitzar-nos totes plegades amb la importància de fomentar l’ús de la llengua catalana, però també cal poder donar les eines necessàries per millorar la gestió de la diversitat lingüística del nostre entorn i poder incentivar l’aprenentatge i l’ús del català en tots els espais de convivència com un valor d’enriquiment compartit”.

Publicado en: Notícies

S’inicia la desena edició del “Conte per relleus”

Aquest matí ha tingut lloc, a la Sala Gòtica, la primera trobada de l’activitat “Conte Per Relleus”, emmarcada dins el Pla Educatiu d’Entorn. A l’acte hi ha assistit la regidora d’Ensenyament, Anna Massot; la creadora del conte original i escriptora, Mariona Masferrer; l’il·lustrador, Sergi Moreso; i alumnes de l’Institut Escola El Bruel-Empuriabrava, de l’Escola Ruiz Amado i de l’Escola Joana d’Empúries.  

“Conte per relleus” és una activitat adreçada a l’alumnat de cinquè de primària de les tres escoles del municipi, que aquest any arriba a la desena edició. En aquesta primera trobada, a més de conèixer la creadora del conte i la persona que el va il·lustrar, com a novetat, s’han incorporat dos tallers a la jornada: un d’escriptura, conduït per la Mariona Masferrer, i un altre d’il·lustració, amb en Sergi Moreso. Abans de començar a treballar, l’autora ha explicat l’inici del conte que marcarà els deu capítols que crearan els nens i nenes durant els mesos que dura l’activitat i que porta per títol “L’espasa misteriosa”. Cada grup escriurà i il·lustrarà dos capítols d’aquest nou conte que s’agruparan per obtenir el desè conte per relleus. Finalment, la història serà editada i impresa per l’Ajuntament de Castelló d’Empúries  que lliura un exemplar del conte per a cada un dels alumnes que hi ha participat.

Aquesta activitat té com a objectiu fomentar l’hàbit lector i apropar els nens i nenes desvetllar el gust per l’escriptura creativa, a través del treball col•laboratiu i en xarxa, mitjançant la  tecnologia de Google Sites, i parteix d’un conte original que la mateixa escriptora va realitzar per aquest projecte: Marianna d’Aiguaviva.

Anna Massot, ha volgut posar en relleu els valors d’aquesta activitat conjunta “aprofitant que és el desè aniversari del projecte, s’han incorporat els tallers d’escriptura i il·lustració en grups formats per alumnes dels diferents centres, fomentant així la cohesió entre ells, un dels objectius més importants del Pla Educatiu d’Entorn.”

Publicado en: Notícies

Finalitzen les primeres sessions del “Fem Salut 0-99”

La setmana passada van acabar les primeres sessions d’aquest curs del projecte Fem Salut 0-99 en el marc del Pla Educatiu d’Entorn. Aquest és un projecte de Servei Comunitari basat en un intercanvi generacional entre els alumnes de 4t d’ESO de l’IE El Bruel Empuriabrava i el grup de gent gran que participa en el curs de Gimnàstica de Manteniment que organitza l’Ajuntament des de l’agenda formativa. Fem Salut 0-99 es desenvolupa al llarg de 3 sessions d’una hora en què l’alumnat, amb l’assessorament i ajuda de la professora de gimnàstica de manteniment i el professor d’educació física del centre educatiu, dinamitzen i dirigeixen l’activitat, compartint d’aquesta manera un espai i una activitat d’estil de promoció de la vida saludable i l’activitat física amb la gent gran.

Habitualment aquest intercanvi intergeneracional es realitzava només durant 3-4 sessions amb un sol grup d’alumnes, però aquest curs escolar l’Institut Escola El Bruel-Empuriabrava compta amb 3 classes de 4t d’ESO, de manera que ara ha finalitzat la primera tongada amb un dels grups de 4t d’ESO del centre, però hi haurà dues col·laboracions més amb les dues classes restants, amb 3 sessions més durant el mes de març i unes altres 3 al mes de maig.

Prèviament a la realització de les sessions conjuntes, els/les alumnes realitzen un treball d’investigació en el qual indaguen sobre els exercicis i l’activitat física idònia per al col·lectiu al qual es dirigeixen, fent especial èmfasi en com es podria ajudar a reduir els dolors més freqüents en la gent gran (mal d’esquena, artrosis, problemes cardíacs…). En aquesta edició, l’alumnat va passar una enquesta a les persones del grup de gimnàstica per conèixer quina era la seva situació, les seves necessitats i el tipus d’activitats que més els agraden.

A partir d’aquí, els grups d’experts es divideixen i es formen grups nous on s’ajunten diferents alumnes coneixedors del tractament de les diferents patologies. Són aquests grups, que de forma autònoma, han dissenyat les sessions que comparteixen amb la gent gran del poble. Aquest projecte ja fa anys que està en marxa i enguany incorpora com a novetat més grups.

Anna Massot, regidora d’Ensenyament i de Benestar Social i Famílies, valora aquesta activitat molt positivament i està molt satisfeta que enguany s’ampliïn les sessions “aquestes trobades aporten grans beneficis per les dues bandes, que s’enriqueixen mútuament a través de la interacció intergeneracional, a la vegada que es fomenten els valors de respecte i participació activa en la comunitat”.  

Aquestes sessions es desenvolupen al pavelló municipal d’esports, on l’alumnat, prèviament a la classe conjunta amb la gent gran, aprofiten les instal·lacions per a fer-hi l’hora d’Educació Física que els correspon en un espai diferent de l’habitual.

El projecte es du a terme gràcies al treball que realitzen els professors d’Educació Física del centre i l’alumnat, així com per la implicació dels membres del grup de gimnàstica de manteniment i de la dinamitzadora del grup.

Publicado en: Notícies