El passat divendres dia 17, va tenir
lloc a la llotja, l’acte de reconeixement a l’alumnat que finalitza la seva
etapa formativa d’estudis post-obligatoris al municipi. Aquest és el 8è any que
s’organitza.
Aquest curs 2021/22, eren convidats a
l’acte un total de 53 alumnes de 2n de batxillerat i 10 de cicle formatiu de
grau mig de nàutica. Entre l’alumnat i els seus acompanyants, van assistir a
l’acte més de 260 persones.
L’Alcalde Salvi Güell i la regidora
d’ensenyament Anna Massot, acompanyats del director de l’INS Castelló
d’Empúries Antoni
Puig Mallol, van rebre a l’alumnat i els van fer entrega d’un diploma,
una orla i un obsequi, a més de dedicar-los unes paraules per encoratjar als
joves a seguir la seva trajectòria formativa i/o laboral. Seguit, dues alumnes
de 2n de batxillerat van dedicar unes paraules als seus companys i al
professorat.
Per finalitzar hi va haver un pica
pica per a tots als assistents.
El
dimecres 8 de juny, va tenir lloc a la Sala Gòtica de l’Ajuntament de Castelló
d’Empúries el Consell Escolar Municipal, un òrgan de participació, de consulta
i d’informació que permet tractar tots els temes educatius que afecten al
municipi.
Hi
van assistir 26 dels seus membres, com a representants dels centres educatius
de primària i secundària, de la llar d’infants, de l’escola de música, així com
representants de professors, de pares i mares d’alumnes, de les AMPA, del
personal d’administració i de serveis dels centres, dels alumnes i dels
diferents grups polítics municipals.
L’acte,
que va ser presidit per l’alcalde Salvi Güell i conduït per la regidora
d’ensenyament Anna Massot i la tècnica d’ensenyament de l’Ajuntament, va
tractar els següents punts: l’ordre de calendari i els dies de lliure
disposició del curs 2022-23, informació sobre la preinscripció escolar 2022-23,
dades de l’Oficina Municipal d’Escolarització (OME), Pla Educatiu d’Entorn, la
Guia de Recursos educatius, els ajuts a famílies per llibres de text, les
aportacions a les AMPA i altres informacions d’interès de l’Ajuntament.
En
el punt d’informacions vàries es va parlar de l’activitat de Conte per relleus
vinculada al Pla Educatiu d’Entorn, de la valoració dels dos perfils de PTT
presents al municipi, de les activitats que s’estan desenvolupant als horts
comunitaris i cursos de català a l’estiu.
Finalment
es va obrir un torn obert de preguntes i es va informar als assistents que
podien fer arribar totes aquelles propostes que considerin adients al
Departament d’Ensenyament de l’Ajuntament, des de necessitats formatives
detectades o possibles conferenciants en el marc de les xerrades per a
famílies.
L’alumnat de 5è de primària
de les escoles del municipi van participar ahir, a l’acte de cloenda tel del
projecte Conte per Relleus,
en el marc de les actuacions del Pla Educatiu d’Entorn de Castelló d’Empúries
del curs 2021-2022.
L’activitat,
que pretén fomentar l’hàbit lector i el gust per l’escriptura creativa a
l’alumnat, consisteix principalment en escriure un conte col·laboratiu i en
xarxa entre les 5 aules de 5è de primària de les escoles del municipi.
L’alumnat parteix de la història que ha creat l’escriptora Mariona Masferrer
expressament per a ells. La mateixa escriptora és la que els hi proposa l’inici
de la trama i qui en fa en seguiment entre capítols. Els alumnes també, són qui
elaboren il·lustracions per acompanyar els capítols, amb el seguiment de
l’il·lustrador Sergi Moreso.
Enguany,
és la novena edició del conte, una edició especial ja que l’any anterior, no es
va poder desenvolupar per les mesures establertes per la covid-19, pel que poder
reprendre l’activitat, ha estat una satisfacció tant pels centres educatius,
com per la resta d’agents implicats.
Ahir
al matí 100 alumnes de les escoles Joana d’Empúries, Ruiz Amado i l’Institut
Escola El Bruel-Empuriabrava van assistir a la Sala Gòtica de l’Ajuntament per
celebrar conjuntament la fi de l’activitat amb l’escriptora Mariona Masferrer,
i l’il·lustrador Sergi Moreso i fer-los entrega del conte “La carta robada” per
a cada alumne.
Aquesta
activitat és possible gràcies a la implicació dels Serveis Educatius de l’Alt
Empordà i a la col·laboració de tots els tutors i tutores de 5è dels centres
educatius.
Els
alumnes de cada classe han llegit el capítol que han escrit aquests darrers
mesos i també han fet la valoració del projecte. Tot seguit la regidora Anna
Massot ha dedicat, com en l’inici de l’acte, unes paraules a tots els
participants. En finalitzar, s’ha fet entrega a cada alumne d’un exemplar del
conte que l’Ajuntament ha editat i s’ha fet una fotografia conjunta al pati del
Palau del Comtes.
Des del 9 i fins el 20 de maig s’obrirà,
estarà obert el període de preinscripció perquè les famílies amb fills/es amb
edat de 0 a 3 anys, puguin sol·licitar plaça a l’Escola Infantil Municipal
Passeig de les Oques.
Si voleu sol·licitar plaça per la llar
d’infants, ho podeu fer de dues maneres: de manera telemàtica o
bé, de manera presencial. Malgrat són dos procediments diferents, totes
les famílies que vulguin fer la sol·licitud hauran de preparar un escaneig (per
sol·licitud telemàtica) o una fotocòpia (per sol·licitud presencial) de la
següent documentació:
DNI / NIE / DI Unió Europea / Passaport dels progenitors/es.
DNI / NIE / DI Unió Europea / Passaport de l’infant si en té.
Llibre de família (en
cas que no es tingui, cal aportar la partida de naixement).
TISde
l’alumne/a (targeta sanitària).
Carnet de vacunació.
Volant o certificat
de convivència.
Contracte de lloguer o rebut de l’IBI.
Si s’escau, també
haureu d’adjuntar la següent documentació:
Targeta acreditativa de la discapacitat igual o superior al
33% de la persona que al·lega
aquesta condició (alumne/a, germà/na, mare o pare) emès pel Departament de
Treball, Afers Socials i Famílies.
Carnet vigent de família nombrosa o monoparental emès pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
Certificat
o resolució de la renda garantida
de ciutadania emesa pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies .
En el cas de voler al·legar proximitat del lloc de treball
caldrà presentar el contracte laboral, un certificat de l’empresa o el model
036 o 037 en el cas dels professionals autònoms.
Resolució per situació
d’acolliment del Departament de Drets Socials.
Condició de víctima de violència de gènere o terrorisme. La
condició de víctima de violència de gènere s’acredita per qualsevol dels
mitjans establerts a l’article 23 de la Llei orgànica 1/2004, de 28 de
desembre, de mesures de protecció integral contra la violència de gènere. La
condició de víctima de terrorisme s’acredita amb el certificat que emet la
Subdirecció General de Suport a Víctimes del Terrorisme del Ministeri de
l’Interior
Si opteu per l’opció telemàtica, un cop tingueu la documentació escanejada, heu d’omplir la sol·licitud de preinscripció. Podeu descarregar-vos-la a la pàgina web castello.cat a l’apartat d’Ensenyament o bé, podeu enviar un correu electrònic a b7005546@xtec.cati us la faran arribar i un cop la tingueu, caldrà que l’ompliu amb les dades corresponents. Amb la sol·licitud omplerta i signada i la documentació escanejada, envieu-ho al correu electrònic de la llar d’infants a b7005546@xtec.catper a tramitar la sol·licitud des del 9 al 20 de maig.
Alumnes
de diferents cursos han participat amb vàries activitats artístiques i
literàries per Sant Jordi
L’Ajuntament
de Castelló d’Empúries, en el marc del Pla Educatiu d’Entorn, organitza diverses
activitats vinculades als centres educatius en motiu de la diada de Sant Jordi,
concretament, del 19 al 24 d’abril.
Per
una banda, alumnes de 2n de primària, des de fa varis anys, participen
al concurs de dibuix infantil per a elaborar una part de la portada del
programa de Sant Jordi. Des del Departament d’Ensenyament, s’assigna cada
any, de forma rotativa, un element de la llegenda de Sant Jordi: Drac, Princesa
i Cavaller i rosa. Un jurat format per representats dels centres educatius i
l’Ajuntament, escullen de cada centre educatiu, el dibuixos que conformaran la
portada.
Aquest
any, els guardonats han estat: Yara Cabrera, amb el dibuix de la
princesa, de l’escola Joana d’Empúries; Wenjing Zhang, amb el dibuix del cavaller i la rosa, de
l’Institut Escola El Bruel-Empuriabrava; Joan Ripoll, amb el dibuix del
drac, de l’escola Ruiz Amado.
A partir d’aquests tres dibuixos s’ha
elaborat la portada del programa de la setmana de Sant Jordi. A més, de tots
els dibuixos de l’alumnat que ha participat, s’han elaborat tres lones per
exposar els dibuixos, que es podran veure al claustre de Santa Clara, així com
una lona dels dibuixos guanyadors.
Per a premiar els dibuixos escollits i la
resta d’alumnat participant, des del Departament d’Ensenyament s’ha acudit a
cada centre educatiu per fer entrega de diferents obsequis. Pels alumnes dels
dibuixos guanyadors, se’ls ha premiat amb una caixa de retoladors i un quadern
de dibuix, així com de la lona amb el seu dibuix. A les classes participants,
se’ls ha entregat un xec regal per a gastar en productes de papereria, un
pòster del programa i se’ls farà entrega de la lona on apareixen els dibuixos
de tots els alumnes que han participat.
Per altra banda, l’alumnat de 1r i 2n de
secundària de l’Institut Escola El Bruel-Empuriabrava i l’Institut de Castelló
d’Empúries, han participat al projecte “Un jove, un llibre”. Els
alumnes, fan una proposta literària a partir d’algun llibre que hagin llegit
ells mateixos, que s’inclouen a la programació de Sant Jordi, de manera que
s’obté un recull de més de 20 recomanacions lectores per adolescents i joves.
En relació a aquest projecte, es voldria
destacar que el collage elaborat per l’alumna Sabrina Parrondo de 3r de
secundària de l’Institut Escola El Bruel-Empuriabrava, inicialment presentat
pel concurs del cartell de Carnaval, va ser seleccionat per a ser portada de
les recomanacions lectores de l’alumnat incloses en el programa.
També, des del Departament de Cultura, han comptat
amb la col·laboració dels centres educatius, la llar d’infants, els PTT, la UEC
i la residència Toribi Duran per a decorar diferents espais municipals del Centre
Històric del municipi que poden visitar-se al llarg de la setmana dedicada a
Sant Jordi. Cada grup de participants ha fet una
Enguany, és una edició especial de la diada
de Sant Jordi, ja que les restriccions i mesures establertes en relació a la
covid-19 suposen un baix impacte en la festivitat, de manera que genera
il·lusió veure com alumnat i la ciutadania en general poden gaudir-ne.
Us animem doncs, al llarg del cap de
setmana, especialment demà, a visitar el Centre Històric per a veure les
diferents exposicions, consultar el programa per veure les activitats
organitzades per l’Ajuntament i les recomanacions lectores, així com
apropar-vos a les parades de diverses entitats que podreu trobar a la Plaça
dels Homes per adquirir les roses, llibres i altres elements que vulgueu
regalar en aquest dia tan especial al nostre municipi i territori.
El proper
dimarts 1 de març tindrà lloc a la Capella de Santa Clara la sessió informativa
sobre el procés de preinscripció i matriculació pel curs 2022-2023, adreçada
especialment a l’alumnat que ha de començar P3 el proper mes de setembre.
La sessió
anirà a càrrec de l’equip directiu dels tres centres de primària i la regidora
d’Ensenyament de l’Ajuntament de Castelló d’Empúries.
Es
facilitarà informació d’interès per a les famílies, com la documentació que cal
preparar per a realitzar la preinscripció telemàtica, la zonificació escolar
del nostre municipi, l’oferta de places de cada centre, els dies de portes
obertes que s’ofereixen a les escoles, o com sol·licitar cita prèvia per a
rebre suport en el procés de preinscripció de forma presencial, entre d’altres
qüestions. S’obrirà també un torn de preguntes per poder aclarir els possibles
dubtes als assistents.
Aquesta
informació s’ha enviat també per carta ordinària a totes les famílies empadronades
al municipi, amb fills/es nascuts/des l’any 2019.
Cal tenir
present que el període de presentació de sol·licituds per a la preinscripció
als ensenyaments de segon cicle d’Educació Infantil, Educació Primària és de 7 al 21 de març i d’Educació Secundària
Obligatòria del 9 al 21 de març, i la intenció d’aquesta sessió informativa és
poder donar facilitar a les famílies la realització d’aquest procés amb el
màxim d’informació possible.
Per a més informació us podeu adreçar al
Departament d’Ensenyament de l’Ajuntament de Castelló d’Empúries, al telèfon
972 250 165 o enviar un correu electrònic a ensenyament@castello.cat
També podeu trobar informació més detallada a la
web de la Generalitat de Catalunya: https://preinscripcio.gencat.cat/
Avui, un centenar d’alumnes de 5è de primària
dels tres centres educatius de Castelló d’Empúries, s’han trobat a la Sala
Gòtica de l’Ajuntament de Castelló d’Empúries per a iniciar, en el marc del Pla
Educatiu d’Entorn, l’activitat de Conte per relleus.
El curs escolar passat, no es va poder
desenvolupar per les mesures establertes arran de la pandèmia, de manera que enguany,
és la novena edició que es farà del Conte per Relleus.
L’actuació compta
de nou amb l’escriptora Mariona Masferrer, i l’il·lustrador Sergi Moreso, que
treballen conjuntament amb els tres centres educatius per crear un conte que
parteix de la història Marianna d’Aiguaviva escrita per la mateixa escriptora.
El projecte pretén fomentar l’hàbit lector i desvetllar
el gust per l’escriptura creativa, a través del treball col·laboratiu i en
xarxa, mitjançant la tecnologia de Google Sites.
En la trobada d’avui, l’alumnat ha pogut trobar-se
presencialment amb l’escriptora Mariona Masferrer i l’il·lustrador Sergi Moreso
i ha preparat diverses preguntes per a conèixer millor que aquests
professionals que els acompanyaran en el procés d’elaboració del seu propi
conte.
El funcionament de
l’activitat és el mateix que en els cursos anteriors, consta de dues parts, una
de lectura i una d’escriptura. En la primera els nens i nenes hauran de llegir
el conte Marianna d’Aiguaviva, i en la segona ells escriuran un conte amb la nova
trama que haurà proposat l’escriptora i faran una il·lustració per a cada
capítol.
Així doncs, al llarg de les properes setmanes cada aula preparà diferents capítols que acabaran composant el llibre, el qual l’Ajuntament de Castelló d’Empúries col·laborarà facilitant l’edició d’una còpia per a cada alumne i que es lliurarà en una nova trobada conjunta.
Centres
educatius, PTT, la UEC i gent gran del Toribi Duran han elaborat decoracions
per adornar diversos espais del municipi per les festes de Nadal
Amb el
Nadal a la vora, el municipi prepara diversos espais per fer les activitats
programades i les celebracions com l’arribada dels Reis Mags.
Són
vàries les accions que s’han desenvolupat paral·lelament per part de diversos
col·lectius d’alumnes i gent gran per col·laborar amb la decoració de la vila
des d’una perspectiva comunitària.
Per
una banda, alumnes de la llar d’infants, alumnat de cicle superior del centres
educatius del municipi i unes 80 persones grans residents del Toribi Duran,
elaboren i pinten unes estrelles de paper que decoraran la carpa dels Reis Mags
d’Empuriabrava i altres espais municipals.
Anteriorment,
aquesta activitat es feia conjuntament, de manera que els alumnes es
desplaçaven fins la residència Toribi Duran i allà elaboraven cada any, una
decoració diferent. Degut a la pandèmia, aquesta activitat ha hagut
d’adaptar-se a les mesures sanitàries pertinents, però els diferents agents i
participants involucrats esperen recuperar-ne el format original quan sigui
possible.
Per
altra banda, els alumnes de la UEC de Castelló d’Empúries han elaborat un marc photocall
per l’associació de comerciants, amb el hastag#nadalcastelloempuriabrava2021
com a protagonista. També han elaborat uns porta espelmes a partir de pots de
vindre reciclats per fer arribar a diversos comerços del municipi com elements
decoratius.
Els
alumnes dels dos perfils de PTT també han elaborat diversos elements. L’alumnat
del perfil de vivers i jardins han creat unes corones fetes amb elements
naturals com branques, flors i fulles per a decorar alguns comerços del
municipi. Aquest mateix alumnat, juntament amb el del perfil de vendes, oficina
i atenció al públic, col·laboraran en la decoració de diferents arbres de Nadal
que es col·locaran la carpa dels Reis Mags d’Empuriabrava i altres espais
municipals.
Des
del Departament d’Ensenyament de Castelló d’Empúries, es treballa amb la
voluntat de promoure les activitats basades en la xarxa comunitària i la
relació intergeneracional, amb la intenció d’afavorir la convivència i el
sentit de pertinença al municipi i les festivitats que s’hi celebren.
3 alumnes de secundària de centres educatius del
municipi, es vincularan a 3 mentores de la Universitat de Girona al llarg del
curs escolar
Aquest curs escolar, Castelló d’Empúries ha apostat pel
Projecte Rossinyol com a part de les mesures vinculades a la dotació del
Departament d’Educació pel PMOE, integrat al Pla Educatiu d’Entorn.
Projecte Rossinyol, és un projecte de mentoria que consisteix
en què alumnat de la Universitat de Girona, s’emparella amb alumnes de centres
educatius del municipi perquè durant 3 hores a la setmana d’un curs escolar,
comparteixin espais d’oci, cultura i lleure, a més d’afavorir l’ús del català.
Per una banda, l’alumnat universitari que participa en aquest
projecte ho fa de forma voluntària i és l’equip del projecte Rossinyol qui
valora la seva participació al projecte i els facilita una formació que els
doni recursos bàsics per a treballar la relació amb el mentorat/da.
Per altra banda, els mentorats/des, alumant de
secundària, són alumnes amb els quals es valora positivament el foment de l’ús
de la llengua catalana fora el centre educatiu, l’ampliació de referents de
l’alumne/a i l’afavoriment de la integració a l’entorn social a través
d’activitats diversificades.
A Castelló d’Empúries, la dotació ha permès vincular tres
parelles, és a dir, 3 alumnes de centres de secundària amb 3 alumnes de la
Universitat de Girona. Entre professionals de Projecte Rossinyol, l’Ajuntament
de Castelló d’Empúries i professors/es de centres educatius, s’ha recopilat
informació sobre l’alumnat d’ambdues parts per decidir quin emparellament se’n
feia en funció dels gustos, interessos i disponibilitats.
El divendres 26 de novembre passat, es va celebrar la
festa inicial, que té per objectiu principal presentar els mentores i
mentorats/des entre ells perquè que descobrissin amb qui compartiran el
projecte durant tot aquest curs escolar, però també per a donar el tret de
sortida oficial a aquest programa. En aquesta trobada hi varen assistir
professors i direccions de centres educatius, la coordinació de projecte Rossinyol
per part de la UdG, regidora i tècnica d’ensenyament de l’Ajuntament de
Castelló d’Empúries, l’assessora LIC del Departament d’Educació, les mentores
de la Universitat de Girona, els mentorats de centres educatius i les seves
famílies.
En aquesta trobada, després d’una presentació per part de
l’organització i l’Ajuntament, mentores i mentorats/des varen participar en un
petit joc per tal de descobrir amb qui s’emparellarien al projecte i així, que
poguessin començar a conèixer-se entre ells i amb les famílies dels alumnes de
secundària.
Com a obsequi, l’Ajuntament de Castelló d’Empúries va
regalar a cada parella una càmera analògica d’un sol ús perquè puguin
immortalitzar diferents moments de les trobades, de manera que a la trobada
final del projecte se’ls puguin retornar les fotografies revelades com a record
de l’experiència compartida.
Tant l’Ajuntament de Castelló d’Empúries com l’IE El
Bruel-Empuriabrava i l’INS Castelló d’Empúries, que són els centres que hi
participen, han engegat aquesta iniciativa amb especial entusiasme, ja que és
una oportunitat d’afavorir la inclusió social, cultural i lingüística així com
el creixement personal d’ambdós membres de la parella, a través d’un vincle
afectiu d’amistat que es va forjant amb les trobades al llarg de les setmanes.
Per Anna Massot, regidora d’Ensenyament, “és important posar en valor projectes de voluntariat com aquest que tenen un impacte positiu en tots els participants, doncs aquest espai compartit entre ells aporta beneficis i aprenentatges molt interessants tant pels mentorats com pels mentors”.
L’Ajuntament de Castelló d’Empúries, ha organitzat al llarg del mes de maig, diferents obres teatrals per l’alumnat del municipi.
En el marc d’activitats del Pla
Educatiu d’Entorn, des de l’any 2016 s’impulsa cada curs, la Campanya de Teatre
Escolar, un període a apropar el teatre a l’alumnat dels centres educatius del
municipi, podent gaudir d’una varietat d’obres al propi poble, a l’escola o a
les aules.
Enguany, s’ha ampliat l’oferta de la
campanya per diferents franges d’edat, de manera que s’ha ofert als alumnes de
la Llar d’Infants, Educació infantil, Educació Primària (de 1r a 4t) i Educació
Secundària (2n d’ESO). Un total de 4 obres teatrals diferents, pensades i
desenvolupades en funció de l’edat de l’alumnat. En total, seran uns 900
alumnes els que podran participar a la Campanya de Teatre Escolar 2022.
D’aquesta manera l’Ajuntament
incrementa l’aposta cultural als centres educatius, entenent que resulta un
valor important en l’educació integral de l’alumat.
Aquest any doncs, s’han dut a terme diverses
obres teatres. Pels alumnes de l’Escola Infantil Municipal Passeig de les Oques
i d’educació infantil de les escoles Joana d’Empúries, El Bruel-Empuriabrava i
el Ruiz Amado, s’han ofert un total de 4 passis de l’obra “Kl’aa, la teva cançó”,
una experiència visual, sonora i musical a partir de tres veus femenines, on
com a inici observem un niu d’on naixerà tota la història i les diferents
vivència que viuran les tres protagonistes, per acabar, finalment, amb
l’elaboració d’una petita cançó diferent, escollida pels alumnes, de cada un
dels passis, que es van dur a terme a la Sala Municipal del centre històric.
“L’obra d’aquest any va agradar molt tant als petits com als
grans. Era una obra senzilla, molt delicada i feta amb molt de gust. No era la
típica obra de teatre per infants, cosa que ens va sorprendre gratament.
Mitjançant la música i l’expressió corporal les actrius van saber emocionar-nos
i que tots estiguéssim atents a la peça. A més l’escenografia despertava la
curiositat, al ser movible, amb llums, que feia soroll…
Moltes gràcies per convidar-nos, esperem poder tornar a venir el
curs següent”.
Escola Infantil Municipal Passeig de les Oques
Els alumnes de primària, concretament
de 1r a 4t, han pogut gaudir de l’obra “Hai, la pescadora de somnis” al pati de
l’escola o a la Sala polivalent. Aquesta proposta, convidava als alumnes, a
viatjar en un mar d’imaginació, sense text però on, a través de la màgia, la
música i el moviment corporal, explora el somnis i pors, creences i il·lusions
que d’alguna manera, tots portem al cor.
Per últim, per l’alumnat de segon de
secundària, s’ha repetit la proposta artística de l’any anterior, donada la
bona valoració que en va fer l’alumnat i professors. Es tracta de TdeBat, una
proposta teatral que ofereix una experiència vivencial a l’aula. Cada centre
educatiu podia escollir entre quatre espectacles amb diverses temàtiques, en
què el format consistia en què un actor/actriu, en funció de l’espectacle,
entra a l’aula presentant una situació, segons la etmàtica escollida, sense que
l’alumnat tingui coneixement que es tracti d’una obra teatral, sinó que creguin
que és una situació real. A partir de la situació generada, amb l’impacte que genera
en el grup, l’obra s’acompanya de la dinamització d’un debat reflexiu dels
alumnes. En concret, l’Institut de Castelló s’ha representat un total de 7
passis de l’espectacle “Perfil d’èxit”, que exposa la construcció dels perfils
a les xarxes socials i les conseqüències que se’n deriven. A l’Institut Escola
El Bruel-Empuriabrava s’hi ha representat 3 passis de l’espectacle “Selecció
Natural”, que reflexiona al voltant de les causes, motivacions i conseqüències
de l’assetjament escolar, d’una forma directa, propera i colpidora.
Aquest any, amb la subvenció de
concurrència competitiva per a programacions d’arts escèniques del Departament
de Cultura de la Generalitat que va sol·licitar el Departament d’Ensenyament de
l’Ajuntament de Castelló d’Empúries, s’ha pogut ampliar el nombre de passis,
així com el nombre i franja d’edat d’alumnat al que poder oferir aquesta
campanya, que any rere any, sota la bona rebuda per part de la comunitat
educativa, ha anat consolidant-se com a campanya educativa indispensable.