Aquest dissabte 17 d’abril es faran les Jornades de Portes Obertes de la Llar d’Infants municipal Passeig de les Oques

El proper dilluns 10 de maig s’obrirà, fins al divendres 21 de maig, el període de preinscripció perquè les famílies amb fills/es amb edat de 0 a 3 anys, puguin sol·licitar plaça a la llar d’infants municipal Passeig de les Oques.

Des de l’Ajuntament del nostre municipi, s’ha fet arribar per carta diverses informacions d’interès per les famílies amb fills o filles en edat d’escolaritzar-se a la Llar d’Infants però que no hi són matriculats, sobre el procés de preinscripció, la Jornada de Portes Obertes i el tríptic informatiu sobre la llar d’infants.

Per a veure la llar d’infants, conèixer el projecte educatiu i/o poder resoldre els dubtes i preguntes que tingueu, podeu anar a la Jornada de Portes Obertes d’aquest dissabte 17 d’abril. Per anar-hi, heu de demanar cita prèvia trucant al telèfon 972 25 03 88 o escrivint al correu electrònic b7005546@xtec.cat.

Si voleu sol·licitar plaça per la llar d’infants, ho podeu fer de dues maneres: de forma telemàtica o bé, de forma presencial. Malgrat són dos procediments diferents, totes les famílies que vulguin fer la sol·licitud hauran de preparar un escaneig (per sol·licitud telemàtica) o una fotocòpia (per sol·licitud presencial) de la següent documentació:

  • DNI / NIE / DI Unió Europea / Passaport dels progenitors/es.
  • DNI / NIE / DI Unió Europea / Passaport de l’infant si en té.
  • Llibre de família (en cas que no es tingui, cal aportar la partida de naixement).
  • TIS de l’alumne/a (targeta sanitària).
  • Carnet de vacunació.
  • Volant o certificat de convivència.
  • Contracte de lloguer o rebut de l’IBI.

Si s’escau, també haureu d’adjuntar la següent documentació:

  • Targeta acreditativa de la discapacitat igual o superior al 33% de la persona que al·lega aquesta condició (alumne/a, germà/na, mare o pare) emès pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • Carnet vigent de família nombrosa o monoparental emès pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • Certificat o resolució de la renda mínima garantida de ciutadania emesa pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies .
  • En el cas de voler al·legar proximitat del lloc de treball caldrà presentar el contracte laboral, un certificat de l’empresa o el model 036 o 037 en el cas dels professionals autònoms.

Si opteu per l’opció telemàtica, un cop tingueu la documentació escanejada, heu d’omplir la sol·licitud de preinscripció. Podeu descarregar-vos-la a la pàgina web castello.cat a l’apartat d’Ensenyament o bé, podeu enviar un correu electrònic a  b7005546@xtec.cat i us la faran arribar i un cop la tingueu, caldrà que l’ompliu amb les dades corresponents.  Amb la sol·licitud omplerta i signada i la documentació escanejada, envieu-ho al correu electrònic de la llar d’infants a b7005546@xtec.cat per a tramitar la sol·licitud des del 10 al 21 de maig.

Si en canvi, opteu per l’opció presencial, demaneu cita prèvia trucant al 972 25 03 88 o al 648 73 84 82 de dilluns a divendres de 9 a 11 h del 4 al 18 de maig (ambdós inclosos) i porteu tota la documentació requerida el dia que us citin.

Per a més informació o dubtes, podeu contactar amb el Departament d’Ensenyament de l’Ajuntament de Castelló d’Empúries trucant al 972 25 01 65 o a través del correu electrònic ensenyament@castello.cat

Publicado en: Notícies